Host host

Sådärja. Blev inte så jättestressigt i all fall! Fick till och med lite tid över! Sitter nu och väntar på att alla ska komma. Det blir till att korka en öl och ta fram kakan ur frysen då! Mumma, längtar redan tills jag får äta av den! Haha!

Har en riktigt jobbig hosta just nu, har ont i huvudet av allt hostande. Och inte blir det bättre, har något i halsen så det bara rasslar när jag andas, inte okej.... Var rätt jobbigt att vara en hel dag i skogen med hostan och snuvan också :( men jag överlevde. Det var en riktigt kul dag faktiskt, men det hinner jag inte berätta om nu. Tar det imorron eller nåt!

Ha en bra kväll, för oss väntar Ollis!

Kommentarer
Postat av: Jossa

Nej! inte hosta, vad jobbit! Hoppas hostan blev lite bättre av kvällen på Ollis, så du mår bättre en sånhär bra dag som idag:D Grattis! Saknar dig (jo, jag tänker skriva det lite överallt) KRAM

2010-09-15 @ 15:35:39
Postat av: Julia

Nej! Inte vara sjuk på sin födelsedag! Och råkar du nu vara det får du helt enkelt ignorera det och festa loss ordentligt!! kram!

2010-09-15 @ 16:30:57
URL: http://julyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0