I skolan

Sitter vid en dator i skolan nu, ska snart på biologilektion. Sen blir det snabbt snabbt hem, få ner det sista i väskan och sen snabbt snabbt till tågstationen! Och inatt får jag äntligen komma hem till Åland och min älskling! Som jag väntat, i nästan 5 veckor! (och ja, jag ska träffa familjen också!)

Tog en hel del bilder igårkväll också, jag har dock inte kollat om mitt minneskort från kameran går in i minneskortläsaren på min mac... Måste försöka komma ihåg att kolla det innan jag far så jag kan ta med sladden om det inte funkar, annars kommer jag inte att kunna ladda upp några bilder alls medans jag är hemma på homen.

Kommer inte att ha åtgång till internet förrän ikväll på båten, så det blir i alla fall ingen update innan det :) sen får vi se om jag orkar på båten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0