Jag behöver 400 miljarder euro

Nu först har jag tid att sätta mig ner och skriva ett inlägg! Började dagen med att studera alger i mikroskop, väldigt spännande, typ... Sen gjorde jag och Svaije en power-point presentation där vi ska argumentera för varför vi ska få 400 miljarder euro till att minska växthuseffekten. Mycket givande...

Direkt efter skolan så for jag till gymet! Wow! Blev lite hårdare idag, men bara lite, hostan smög sig på ibland... Nu sitter jag och väntar på Svaije för att antingen a) skriva skolarbete och dricka öl eller b)dricka öl. Haha, får se hur det går, och då menar jag med både skolarbetet och kvällen. Det blir nog hur som helst en lugn kväll, men blir det utgång eller inte, det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0