Kalle Kol

Jag gjorde det! Jag lyckades dra mig bort från datorn och släpa mig till gymet!! Jess! Dock blev det ett väldigt lugnt pass. Har fortfarande snuva men det värsta är hostan som sitter i. När jag blir andfådd sätter hostan igång ordentligt så det gäller att hålla pulsen nere... Men jag klarade hela passet utan att hosta, så förhoppningsvis är hostan borta snabbt så jag kan köra på lite hårdare, kanske nästa vecka!

Ebba och Maya springer på golvet i köket och är lyckliga. Eller ja, Maya är kanske inte så lycklig just nu. Jag har försökt uppfostra henne till att man inte får bitas, så när hon gör det råkar hon ut för en liten dusch från min blomdusch. Ja, jag kanske är lite elak, men det är ju inte så mycket vatten, och efter ett tag lär hon sig! Men det roligaste är nästan att se på hur hon beter sig när hon är lite blöt! Går och stryker sig mot allt hon kan hitta, golvet, väggar, mjölktetror, mig :) hihi, sötis!

Gammal bild från när hon var bara några veckor gammal!


Nu ska jag vara duktig en liten stund till, ska skriva en saga om kolets kretslopp. Ojoj, hur ska detta gå.. Och nej, jag gör det inte för skojs skull, det är en biologiuppgift.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0