Lambi

Köpte toapapper häromdagen (intressant info va!?). Jag letar alltid efter den störtsta förpackningen med flest rullar i för jag orkar inte köpa det så ofta. Haha, men det är inte det jag ska prata om nu. När jag nu köpte toapapper senast så hittade jag ett paket med 23 rullar lambi på specialpris! Hmm, 23 är ju ett ganska ovanligt nummer tänker ni kanske då... Det gjorde inte jag. Tills jag nu öppnade paketet och såg att en av rullarna var fejk! Den 24:e var en plastburk med ett får i!!?? Lurad!???!!

Det visade sig också finnas målfärger och en pensel i burken! Då blev det genast lite roligare!


Efter en liten stunds pysslande i reklampauser hade jag lyckats knåpa ihop det här! Håll med om att det i alla fall är liiite fint med tanke på att jag inte är konstnärlig :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också ha ett Lambi!

2010-09-12 @ 10:49:28
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0