Lejonet i dimman

Hemma igen! Jag for tidigare än dom andra men jag kände att jag inte orkade mer. Vet inte om jag har feber eller bara annars e sjuk, men min förkylning har i alla fall inte blivit bättre... Men nog om det nu.

Hittade mina bilder! Jag hade satt dom på ett jättesmart ställe! Det blev rätt häftiga bilder fastän jag inte såg någonting av hur dom blev när jag tog dom! Här har jag inte heller redigerat dom över huvud taget.







Det var ordentlig dimma hela dagen! Precis när vi skulle fara hem började dock solen skina! Är det förrästen någon annan som ser lejonet på sista bilden? Det står i vattnet och tittar mot höger. Det är en hane för han har en stor och fin man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0