Lördag

Blir inte så många inlägg nu när syster och pappa är här. Vill umgås med dem ju! Pappa var och sprang i morse, en löptävlingi Vörå! Det gick bra och hän är nöjd! Medans pappa sprang i löpbanan (eller skogen eller vad han nu sa att det var) så sprang jag och syster i affärer! Själv inhandlade jag lite småsaker som jag behövde, bland annat en krok (eller det är 3 krokar) för mina halsband. Nu kan jag hänga upp dem istället för att ha dom i en råddig hög i smyckeskrinet!! Henni hittade också hon en del till sin lägenhet! Ska bli kul att se den sen om några veckor när jag åker ner!

Ikväll blir det middag ute, på en ny restaurang här i Vasa. Minns inte just nu vad den heter men jag kan skriva om det imorron :)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0