Mitt i natten

Någon som är vaken? Eller ja, kanske många som är vakna en fredagkväll, men någon som är hemma? Jag kom hem för inte så jättelänge sen. Har varit hos Lotta på ost och vin kväll samt en efterlängtad pratkväll! Allt, och då menar jag allt, har diskuterats! Så känn er träffade! Hehe!

Skulle ju på body pump idag, meeeeen, det finns visst alltid ett men den här veckan..., dom har tydligen bytt schema den här veckan, och det visste inte jag om, så det var zumba klockan 12 och inte body pump som jag trodde :) Men det gick bra det med! En massa fast och svetten flög! Mums! Hur som helst så har jag träningsvärk i rumpan nu, och det blir bara värre och värre... Ska försöka sova bort det nu, fast vi vet ju alla hur det brukar gå... sämre...

I alla fall,
Sov Gott, Nuku Hyvin, Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0