Nyduschad och fräsch!

Ååååh, vad jag önskar att jag hade kvar badkaret som fanns i min gamla lägenhet! Hade så gärna velat bada badkar med en massa skum ikväll... Brukade ta med datorn på en pall och ligga där och titta på någon serie. Men men, man får göra det bästa av situationen och i alla fall njuta av att man har en dusch, typ. Sitter med en ansiktsmask just nu som jag snart ska tvätta av, gjorde hårinpackning också så nu känner jag mig betydligt fräschare!

Och på tal om allt och inget, haha, hände en lite kul sak idag på jobbet. Det kom in tre utbytesstuderanden, 2 killar och 1 tjej. Dom betalade och sen tänkte varken jag eller hon andra i kassan på det och började prata med varann. Efter en liten stund hörde vi "Someone could have told me!!" lite smått i panik och så kommer tjejen utrusande från herrarnas :) Stackarn, hon såg lite skärrad ut!

Nej nu kan jag inte röra en muskel i ansiktet mer så nu ska jag gå och tvätta av masken som stelnat, hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha, stackars tjej! :P

2010-09-05 @ 18:50:58
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0