Sjukling... typiskt

Min braiga start på veckan sprack... Igår var det ju gulisintagning vilket var huuur kul som helst (speciellt på Ollis!). Dock, under kvällens gång började min hals göra ont och strax innan jag gick hem (vilket också blev en orsak till att jag gick hem) började jag känna mig svimfärdig... Det hade säkert att göra med värmen och den dåliga luften i kombination med att jag troligen inte drack ordentligt efter spinnpumpen igår. Påminnelse till mig själv att drick ordentligt! Ska ta ett glas vatten nu!


Men idag är det värre, ont i halsen, tung i huvudet och trött i kroppen, i kombination med lite träningsvärk. Bläh. Har ju dessutom tillbringat ca 5 timmer utomhus idag vilket kan bidra till att jag känner mig lite extra slut :) det var en helt okej dag, men lite mindre frisk luft skulle ha varit helt ok det med...

Bänkade mig i soffan så fort jag kom hem och där ligger jag ännu. Om jag orkar lite senare så ska jag lägga upp lite bilder från igår. Det vill säga om det blev något, har inte kollat på dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0