Vad hände där?

Började jobba 11 idag, helt okej. Men, jag vaknade 25 i 11, inte okej... Hade nog ställt klockan men inte vet jag vart alarmet tog vägen heller! Nåja, jag hann och kom till och med lite tidigt, hur nu det gick till... Tror mina klockor går en aning före dom här på jobbet, men det är ju egentligen bara bra!

Sen var det ju inte alls Ollis som fyller 30 i år! Vet inte riktigt var jag har fått det ifårn, har kanske hittat på det själ :) Ollis är inte riktigt så gammalt, nånting mellan 25 och 30 år är Ollis. Det egentliga födelsedagsbarnet är ju faktiskt Rockföreningen :) Det var en riktigt bra kväll igår, har en del bilder men är på jobb nu så kan inte ladda upp dem, gör det när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0