Vart tog den här dagen vägen?

Visst steg jag upp sent, men på riktigt, klockan är redan 6!! Och vad har jag lyckats åstadkomma på den tiden då? Inget... Surfat runt lite, läst lite, tittat på lite TV.. Haha, jaja.

Pratade med Peter tidigare idag. Maya har varit busig igen... Han hade vaknat en natt av att det smällde till och förstod att hon var ute. Han letade en stund men hittade henne inte. Tänkte att han får leta på morgonen innan jobbet, men hittade henne inte då heller. Efter jobbet hittade han henne i skrubben :) Haha, där har hon tillbringat hela natten! (Peter hade stängt dörren dit tidigare för att hon inte skulle gå dit, men hon var redan där!) Smart liten råtta jag har! Önskar bara att jag skulle kunna få hit dom nu! Det är så tomt i lägenheten... Men på torsdag komemr dom, tillsammans med pappa!

Nu ska jag titta på Bones! Man fastnar snabbt i serier när man är sjuk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0