Vi stryker den här dagen tycker jag!

Känner mig alldeles tom i huvudet just nu, har ingen aning om vad jag ska skriva. Så jag tänkte bara göra en lägesrapport och sen bänka mig i siffan igen. Har knappt sovit inatt, har hostat och hostat och hostat. Det har känts som om jag skulle ha ett gäng vassa knivar i halsen som skär upp varje gång jag hostar. Jag har till och med hostat blod.. Mysig info va :D

Var till studenthälsan i morse för att få något mot hostan. Det enda hon gjorde var att fråga hur ajg mådde, tog mitt infektionsvärde och sa att ajg skulle komma tillbaka imorron om det blev värre. Hallåå?? Inget som kan lindra hostan? Jag har ont i hela bröstkorgen pga den!! Jag skulle kunna gå tillbaka nu för nu har jag feber, ont i kroppen och allt därtill! Skit. Var just till apoteket för att köpa nån lindring, tappade nästan rösten där...

Nu ska jag sluta vara ynklig (eller jag kommer fortsätta vara det men för mig själv, ska inte plåga er med det) och lägga mig på soffan under en filt! (det blev visst ett rätt långt inlägg trots att jag inte visste vad jag skulle skriva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0