10 April 2011

Jag var fruktansvärt dålig på att ta bilder igår :( Men två stycken tog jag i alla fall. Dock är dom inte så värst charmerande men jag orkar inte fixa dom just nu :) Ni får stå ut helt enkelt. Den första bilden är åländskt svartbröd och gubbröra och den andra bilden är Ålands pannkaka (och kolla vad jämn och fin färg jag fick på den!!). Till det har man grädde och sviskonkräm (hallonsylt för de mesiga :D)
.
.
.
Innan maten hade vi också lite ölprovning! Vi hade två olika åländska öl som vi jämförde lite. Och sen festade vi! Vi tog oss in på Cella vid halv 1 eller nåt sånt, men det blev inte så sen kväll. Ganska skönt för jag var nog ganska trött... Men sen 8 i morse har jag haft svårt att sova, vaknat flera gånger! Sånt är fruktansvärt irriterande när man är trött och bara vill sova ut!
.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vi får se vad dagen för med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0