5 april 2011

Vilken inspiration jag hittade igår när solen kikade fram! Läste inte bara klart min bok som jag höll på med till gradun utan efter det for jag ut på en promenad-/joggingrunda. Jag som hatat att jogga i hela mitt liv!! Men vem har sagt att det är för sent att börja som 23 åring... Det är nog mycket roligare att jogga själv i egen takt än tillsammans med andra som tycker om att jogga... Så dagen avslutades mycket bra igår i alla fall!

Idag har jag också varit ut med Albert. Lika pigg idag med :) Det är ju så kul att mötas av en överlycklig hund som inte skulle kunna vara gladare bara för att du kommer hem! Men nu ska jag försöka mig på lite gradu igen...

En bild som jag tog på vår kottepalm igår, blev ganska häftigt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0