Ålands flaggas dag

Japp, den är tydligen idag! Och påskdagen också. Dom får samsas!
.
Igår var vi då alltså på middag på park och sen blev det Indigo följt av Arken. Arken var... helt okej. Dansgolvet var SMOCKAT, men en stund var vi där i alla fall, jag, Julia och Jossa. Vi for hem vid 3-tiden, och då hittade jag också Peter på väg hem. Det är bra att vi synkar varann utan att planera det :D
.
Jag visste inte om att Jossa och Julia tänkte göra en oseriös bild, så jag blev som jag blev :)
.
.
Idag är Peter på jobb ute på Havsvidden så jag är hos mamma och pappa. Vi blev väckta i morse av att någon stod och ringde på dörren. Och det ringde och ringde och knackade och knackade och ingen ville gå och öppna. Det var ju tidigt!! (Klockan var strax efter 9). Sen visade det sig att det var Peters skjuts ut till Havsvidden. Tydligen skulle dom fara då, och inte 10 som Peter trott :D Haha!
.
Men några timmar senare orkade jag stiga upp och gick till mamma och pappa. Stannade på vägen och plockade lite mera blåsippor!
.
.
Sommaren är nära!
.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig. Är riktigt hungrig eftersom jag bara ätit frukost, och sen gick jag ju hit, och väl här har jag hjälpt pappa såga lite och mamma med att göra fint i rabatterna! Ska bli gott med mat!

Kommentarer
Postat av: Hanna

2011-04-24 @ 22:50:15
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe, woops, råkade visst trycka på skicka innan jag hann skriva något :P Men jo, den planen gillar jag! Helt klart! :D

2011-04-24 @ 22:50:57
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0