Dagens fina!

Begav mig till Kicks tidigare idag för att köpa lite ansiktsmasker till mig, och på vägen så råkade jag ta en vända på Glitter :) Hehe. Men jag har länge varit på jakt efter en ny plånbok. Jag har kikat lite men inte sökt aktivt, mera väntat på att något ska dyka upp. Och idag gjorde det det!
.
.
Den fungerar både som partyväska och plånbok! Perfekt ju! Och jag älskar färgen, så somrig! Och på tal om sommar så har solen bestämt sig för att kika fram nu på kvällskvisten, efter en vecka bakom molnen... Så jag tänkte att jag skulle bege mig ut och leta upp lite påskris att fäst lite fjädrar i så att man skulle få lite påskstämning här i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Henni

Jättefin! Bra köp :D Förstod inte först att det var en plånbok, utan trodde det var en väska ;) Kram!

2011-04-13 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0