Det händer grejer!

Äntligen börjar det hända lite saker! Jag ska äntligen få min kandidat helt undanstökad. Jag har ju inte fått opponera någon annans uppsats än och utan det kan man inte få sina papper. Man får inte heller göra sin avslutande praktik utan dom papprena och den har jag ju i september. Men nu ska jag få vara medopponent på en gradu som ersätter kandidatopponeringen! Det blir ju lite mer jobb för mig eftersom en gradu är på 100 sidor och en kand är bara 30.. Men det är det värt!
.
Sen fick jag också just ett samtal från en som ville komma och titta på min lägenhet nästa vecka för att kanske hyra den under sommaren! Tänk om det skulle gå väl... Det skulle lyfta en mycket stor och tung sten från mina axlar!!! Hoppas hoppas hoppas!
.
Nu ska jag bara skicka iväg ett mail och sätta upp mig på vikarielistan för skolorna i Mariehamn i maj så kanske jag skulle få lite vikariat också! Hoppas hoppas hoppas! (Jo jag är gladare nu än i morse!)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul! Hoppas du får lägenheten uthyrd och lite vikariat här hemma! Och välkommen hem förresten :)



Angående pelargonerna så fick det där mig definitivt inte att må bättre :P Haha. Mamma är expert på att få stora och fina (i andras ögon åtminstone, jag gillar dem ju inte så...) pelargoner, så vi får väl se om hon börjar gråta om jag råkar ta livet av min ;) haha.

2011-04-20 @ 12:10:54
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: lotta

jee! bra fanny!! super nyheter :) kram!

2011-04-20 @ 12:26:57
Postat av: borisjelic

hej :D

Jag undrar bara vad du tycker om britneys nya video för låten ''Till the world ends'' :D`?

2011-04-20 @ 12:31:10
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0