Du får godis om du är med!

Sitter och läser en gradu som jag ska opponera imorgon och börjar nästan känna mig lite inspirerad att komma igång ordentligt med min egen också! Kanske jag borde läsa fler så kasnke inspirationen skulle infinna sig riktigt ordentligt! Ska faktiskt på ett slutseminarie för en annan gradu nästa vecka, helt frivilligt :) Man vill liksom vara klar själv också :D
.
Men är fortfarande på båten, och just nu har dom Hula-hula tävling för barn i kafét. Jag kan inte riktigt säga att jag gillar den. Dom motiverade barnen att vara med genom att säga "Den som är med får godis, och den som inte är med får inget godis". Jag tycker dom hellre skulle motivera med en tatuering eller något annat...
.
Men nu ska jag fortsätta läsa gradun och dricka mitt vin :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0