En bättre dag

Idag är definitivt en bättre dag än igår! Jag mår inte illa mer och just nu har jag ingen feber heller! Jag har nog natten att tacka för det för jag har nog aldrig svettats så här mycket! Sängen har varit genomblöt... Så nu har jag nog inte så mycket bobbor kvar i kroppen, alla är i sängen :D Haha, men jag väntar nog med att byta lakan tills imorron, man vet aldrig hur nästa natt blir...
.
Men förutom att jag mår bättre så är det fler saker som gör mig glad idag! För det första så är det helt underbart väder idag! Synd bara att jag inte orkar vara ute så mycket.. Men en fika blev det med Lotta i alla fall! En annan sak som gör mig glad är dagens program av "Extreme makeover home edition". Jag gråter nästan alltid till det programmet, det finns så snälla människor och jag förstår inte hur vissa orkar... Men idag grät jag inte, jag blev bara glad!
.
En gammal bild på mig en sommarkväll på Rockoff, men då var jag också glad!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0