En dålig dag

Idag har jag en superdålig dag. Ingenting piggar upp, inte vänner (mer än för stunden), inte det härliga vårvädret och inte heller den nya vårjackan och halsduken som jag satte på mig när jag gick till stan för att handla. Helst av allt skulle jag bara ligga i sängen och stirra i taket hela dagen... Men det hinner jag inte, har Åländsk Afton imorron och nu ska det lagas gubbröra... Hoppas det blir gott, orkar inte med motgångar idag!
.
Men igår hade jag en intressant båtresa i alla fall. När jag gick av båten blev en kille stoppad av knarkhunden :) Usch, jag är alltid rädd att dom ska stoppa mig! Vad skulle man göra om någon stoppat knark i min väska utan att jag vetat om det?? "Det är inte mitt" funkar ju knappast...
.
Sen blev det väldigt konstigt då jag närmade mig bussen och någon knackar mig på axeln och säger "Excuse me..." Ja ni kan ju gissa vem det var... Min "stalker" :) Han undrade om vi kunde hålla kontakten, han hade redan skrivit upp sitt telefonnummer på en lapp sa han... Men då sa jag att nej, jag har en pojkvän. Han blev nog lite besviken, men inte skulle jag ha velat hålla kontakten fast jag varit singel heller så, sånt är livet. Sen gick han tillbaka till båten (vilket jag tolkar som att han var på kryssning och bara gick av båten för att säga det där till mig!?! Wierd...)
.
Men nu ska jag sätta på lite musik, kan inte bestämma mig om det blir deppmusik eller musik som kanske skulle kunna pigga upp lite. Vi får se.
.
Bjuder på en härlig bild från i somras på mig och min kusin ♥


Kommentarer
Postat av: Henni

Jag har också en dålig dag.. Känns som att det håller på och blir som tidigare i vinter nu igen.. Men jag ska försöka hålla humöret uppe, du också! :) Snart flyttar vi ju hem (fast ärligt så känns det som en evigheeeeeeeeet för mig)!



Hihi, kul det där med stalkern :D



Hoppas att ni får en trevlig kväll imorgon! :)



<3

2011-04-08 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0