En underbar sista ledig dag

Sista lediga påskdagen (eller ja, jag är ledig imorron med men då ska jag resa...) och den har varit underbar! Peter skulle planera lite tillsammans med sina kompanjoner så jag ringde hem till mamma och pappa och frågade om dom ville fara på picknick! Så vi for och köpte lite bulla och körde ut till Lumparland. Det var hur skönt som helst! Solen sken, vinden fläktade lite och vattnet kluckade mot berget. Har många bilder men på min egen dator (är ju som sagt på Peters nu...) så det kommer upp fler imorron medan jag är på båten! Men här är två!





Nu blir det kvällsmys här hemma, sista kvällen sen far jag ju tillbaka till Vasa (men bara för 2 veckor!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0