I´m back!

Hej hej hej på er! Lite dålig uppdatering här eller hur? :) Men ni kanske börjar vänja er vid att min uppdatering inte är den bästa när jag är hemma på holmen. Och ännu sämre nu när jag inte har något internet på min dator utan måste använda Peters, det är ju så jobbigt...

Men vad har hänt sen sist då? Jaa, jag kom hem och pappa kom och hämtade mig för Peter var ute på någå uppdrag. Men han hann hem till mamma och pappa lagom tills middagen var fördig så vi åt där :D Perfekt!

Se i torsdags så var vi på lunch med Peters mamma innan vi for ut med bilen och tittade på en massa hus. (Vi ska alltså inte köpa något utan vi for runt och tittade på en massa nybyggda och undrade hur folk har råd...) Vi tog också en liten promenad för det var ju så fint väder!! I alla fall just då när vi tog promenaden, annars var det rätt kallt. Jag passade också på att ta med mig lite vår och påsk hem!

Nu har vi inga fjädrar hemma men det får duga som påskris i alla fall! Knopparna har redan börjat slå ut riktigt ordentligt!


Igår hade vi en ganska slö dag. Vi var inne hela dagen :) Fast jag gjorde faktiskt något vettigt, ska opponera en gradu på onsdag så jag satt och läste den... Mycket intressant är det!

Men sen igårkväll så hade Peters föräldrar bjudit över oss på påskmiddag. Peters farmor, bror och hans två barn var där också så det blrv riktigt kul! Sen när barnen gått och lagt sig så gick vi lite större barn och byggde lego :) Haha, tänk vad kul det kan vara!



Men sen lite senare kände jag mig lite ensam tjej bland tre killar så jag traskade iväg till Indigo och träffade bland annat denna knasiga härliga tjej!



Julia var också med (måste försöka fånga henne på bild också!) och lite senare kom även Hanna. Lite senare idag ska jag kanske och simma (ja hör och häpna!). Men inte träna, utan med Peters mamma och lilla Wilmer. Det skulle vara kul! Sen ikväll blir det påskmiddag igen, men med kompisar den här gången, och på restaurang.

Så nu vet ni lite igen! Jag tänker inte säga något om när jag kommer att uppdatera nästa gång, men troligtvis inte idag :D Det är ju påsk, då ska man vara ledig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vaddå ska inte köpa hus? Jag tycker att ni ska köpa ett stort fint hus och bjuda oss på god middag på stor altan i solsken! ;) Hihi

2011-04-23 @ 20:05:42
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0