Inspirationen flödar...

Det står lite stilla här i bloggen nu, som ni kanske märkt :) Men jag har inte riktigt haft lust, eller inspiration till att blogga. Dessutom har det inte hänt så mycket kul heller! Men en liten uppdatering kan jag ju bjuda på för den som är intresserad.

Peter jobbar typ hela dagen idag så jag hade tänkt jobba med gradun hela dagen. Men nu är klockan snart 15 och hittills har jag duschat, bråkat med internet och gett upp, gått ut med Albert (Peters föräldrars hund), lunchat på stan, kollat mailen och läst bloggar! Massor ju, fast inget av det har ju nånting med gradun att göra... Men nu ska jag börja med den, efter att jag läst några bloggar till :) Wish me luck...

Möttes av en superglad hund när jag kom,
så här nöjd och trött var han efter den korta promenaden vi tog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0