Jag tar tillbaka det jag just sa...

Okej, jag tar tillbaka det jag sa tidigare om att det är fint väder ute! Det var det i morse, tror jag, men inte sen mera när jag skulle ut... Men jag skyller det på min utsikt:
.
.
Jag bor alltså där var pilen pekar, så jag ser inte så väldigt mycket av hur vädret är här i min lilla gränd... Om jag tittar rakt upp så ser jag lite himmel, och den var blå då...
.
Men istället så var det väldigt lite blå himmel, solen sken inte alls så mycket och det blåste. Massor. På den här bilden ser ni lite, och jag ser kanske inte helt nöjd ut heller... (hittade en cool inställning på ett bildredigeringsprogram som jag ville testa, blev ganska häftigt tycker jag!)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0