Läskigt

Titta vad jag hittade idag :S
.
.
Den låg i min gränd, utanför dörren till en av affärerna som finns där.  Först gick jag bara förbi, såna där grejer ska man ju vara försiktig med.. Det är ju faktiskt blod på den! Men sen stannade jag upp och tänkte på alla små barn som inte vet vad det är för nåt och kanske tar upp den för att leka, det kan ju gå riktigt illa :( Så jag tog min plastpåse som jag hade och använde den som handske och plockade upp sprutan. Men sen när jag kom till sophörnet så visste jag inte riktigt vart man slänger sånt där... Men det blev i alla fall grovavfall...
.
Och jo, jag var jätteförsiktig! Jag tog aldrig i den med fingrarna, jag stack mig inte (puh) och jag tvättade händerna när jag kom in! Men akta er för sånt där små barn!

Kommentarer
Postat av: Christer Dyrwoold

Bra gjort där det ska finnas fler av sådana medborgare.

2011-04-10 @ 15:26:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/svar
Postat av: Hanna

Fy vad obehagligt. Men vad duktig du var som plockade upp den! Det finns hopp för mänskligheten ändå ;)

2011-04-11 @ 16:01:36
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0