Lite fint påskpynt mitt i allt det jobbiga

Medans jag ligger här hemma och är sjuk så tänkte jag visa vad jag gjorde häromdagen. Jag gick ut och hämtade lite björkris och fäste fjädrar i det. Nu har björklöven nästan slagit ut!! Det känns vårigt!
.
.
Just nu mår jag inte så bra... :( Illamåendet hålls i skick om jag inte rör på mig eller dricker för snabbt men istället har jag fått feber med allt vad det innebär :( Det nästan jobbigaste är att jag är så less på att ligga/halvligga/sitta så jag skulle helst bara ställa mig upp och göra något, men jag orkar ju knappt gå till kylskåpet...
.
Har lyckats göra lite skolarbete men jag får se om resten av kvällen blir framför TV:n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0