Lite hyfs kan man väl ha...

Godmorgon från en inte så jätte pigg Fanny... Sitter på båten nu och än så länge har inte dagens goda humör orkat visa sig. Sov rätt dåligt på bussen... Jag brukar få platsen längst bak och då kan man sova rätt bra för där kan man ju sträcka ut sig i vågrätt läge så att säga. Men den här gången var den platsen upptagen. Men annars var det väldigt lite folk så jag tog platsen där man kan sitta fyra och har ett bord mellan sig. Tänkte att där kan man ju i alla fall sträcka ut benen på sätena på andra sidan bordet.
.
Men nån gång i morse, kanske vid 6-7 tiden vaknade jag av att en man nästan sätter sig på mina fötter!?! Jag blev så chockad att jag bara drog dom till mig och försökte somna om. Han skulle visst ha bordet för sin dator, men man sätter sig väl inte på folk! Man väcker dom och säger "ursäkta kan jag få sitta där?". Han vågade inte ens titta ursäktande på mig då. Men sen när jag vaknat till lite när vi kommit till Åbo, då vågade han titta på mig, vilket han nog ångrar. Då belönade jag honom med en av mina kända morgonblickar. Mohahahaaahahhaaa!
.
Undrar vad han gjort om jag haft fötterna på bordet, hade han månne smällt ner datorn på dom bara..? :) (<-- dagens första leende!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0