On the way...

Om drygt 1 timme går båten och jag ska tillbaka till Vasa igen. Den här gången känns det lite lättare! Trots att jag de senaste dagarna känt att jag inte vill nåt annat än att flytta hem nu, men det närmar sig!

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Började med en god lunch på Umbra med Hanna. Därifrån gick jag direkt till Bagarstugan på fika med Jonas, Sanna och lille Einar. Det var mysigt! Från bagarstugan blev jag upplockad av Peter och Joppe. Vi for ut till Joppes stuga och kikade, och på vägen hem stannade vi till vid en bondgård och kikade på små kalvar och lamm. Guuuuuuuud vad söta dom är! Lammen var bara 1 vecka gamla och sprang runt och bräkte så sött! Vill ha! Sen hann vi inte vara hemma länge innan Peter och jag for till mina föräldrar och åt grillat! Gott! Kvällen avslutades med lite mys i soffan. Jag sov gott inatt kan jag säga!

Snart kommer Peter hem från jobbet, han ska köra mig till båten sen... Men lite mys hinner vi nog med innan det! Måste samla på mig lite gosiga pussar och kramar nu så jag klarar mig i 2 veckor :) Men vi hörs lite senare när jag är på båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0