Pluggeliplugg

Det blir nog ingen promenix/joggingrunda idag :) Det kan inte alltid gå så bra.. Något annat som inte gick så bra idag var att äta pajen som jag lagade i torsdags. Den var svår att få ner med tanke på att det var det sista jag åt innan magsjukan slog till..
.
Tror jag ska plugga på lite fåglar och fiskar nu. Vi ska ju ha artkännedomstent lite senare i vår igen, men den här gången är det i alla fall lite större djur som man kan se :D Vi hade ett testprov idag för att se om vi kunde något, och utan att ha pluggat så fick jag i alla fall 10 rätt av 20, vilket är gränsen för godkänt! Jippi! Men bättre kan jag nog! Så in i pluggdimmorna nu...

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har pluggelipluggdag idag. Helt omotiverad :(

2011-04-19 @ 10:40:26
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0