Stalker på båten

Jag var just i Tax Free affären och handlade lite "nödvändigheter" :) När jag gick där bland parfymhyllorna såg jag en kille som stod och tittade på mig. Jag vände mig om och gick till en annan hylla, och efter en stund så är han där igen!? Åh nej tänkte jag och gick till vinhyllorna istället, snabbt så han inte skulle se vart jag gick. Där gick jag sen med blicken på en massa goda viner och såg inget annat, tills jag stannade vid ett vin och en röst säger "Hi, what do you think about this?" Och där står han!! Med en parfymlapp som jag ska säga nåt om. Fiffigt sätt dock att inleda en konversation på. Och fiffiga frågor han hade, "reser du ensam?" "Mjoo, det gör jag". För inte kan jag ju säga att jag reser med någon, det märker han ju om han håller sig i närheten... (Påpekas bör dock att han inte var läbbig, bara det att jag inte vill sitta och underhålla en kille som säkert inte vill något annat än att få en andra dejt efter den här båtresan...)
.
Sen undrar han om jag dansar :) Jag var snabb med att svara nej där, hehe. Men då fick jag veta att jaa, det förvånar honom inte så mycket, en typisk finsk tjej är ju lite blyg av sig... Jaja, hur ska jag bli av med han då?? Han ville ju ta ett glas vin lite senare!!! Men sen kom jag på det! Jag ska ju bli klar med skolan till sommaren (*host host* nästan i alla fall, men det vet ju inte han, hehe) Så därför har jag jättemycket skolarbete att göra nu så jag hinner inte... Så nu sitter jag högst upp i Skybaren och gömmer mig i ett hörn. Det kan ju bli lite pinsamt om han ser mig och jag sitter och tittar på en film... Så jag hoppas att han inte hittar hit!
.
Men som sagt,nu ska jag se en film. Har bunkrat upp med rödvin och Franska pastiller! Länge sen jag åt såna...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0