Tjingeling!

Sitter i skolan (nej ursäkta, universitetet heter det ju, lärarna här är hårda på att vi ska skilja på dem) just nu och väntar på att biologilektionen ska börja. Temat är reptiler :)

Inatt drömde jag om val... Minns inte om det var en bra dröm eller en mardröm, men hur som helst så vill jag inte drömma om val. Jag vill drömma om trevligare saker!

Ikväll har jag tänkt ge mig ut på en promenix/joggingrunda, vi får se hur det går. Mest av allt längtar jag just nu efter att få fara hem till holmen. Men på onsdag får jag landstiga på min favorit ö igen :)

Men nu ska jag nog avsluta det här osammanhängande inlägget innan någon får i nerverna på det :D Hörs sen nån gång när jag har något vettigt att skriva igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0