Tur i oturen

Första skoldagen efter påsklovet började mindre bra. Skulle ju opponera en gradu och det var klockan 9, och inte klockan 10 som jag trodde :( Buhuu... Men som tur var så var vi två opponenter (jag var ju lite extra eftersom det ersatte min kandidatopponering) så dom kunde genomföra det ändå. Jag hann säga några saker i alla fall, och har ju gjort allt arbete som jag skickar till henne. Så jag blev godkänd och ska nu bara skicka in pappren för att få mina kandidatpapper! Jippi!
.
Om en liten stund kommer det en kille hit och tittar på lägenheten. Hoppas hoppas att jag får den uthyrd i sommar, det är liksom 1200€ som går upp i rök annars.... Så nu ska jag avsluta innan det plingar på dörren! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0