Varför??

Idag är inte en bra dag. Vaknade 9 och började må lite illa. Sen blev det värre, och värre, och värre, och nu försöker jag röra mig så lite som möjligt. Varför? Jo, jag har gått och blivit magsjuk! Usch och blä och fy och tvi! Var fick jag det ifrån liksom? Ingen jag känner har varit magsjuk...
.
Nu försöker jag då som sagt röra mig så lite som möjligt. Har lyckats ta mig från sängen till soffan, det är närmare toan :) Försöker också hitta en ersättare till morgondagens babysim, men det är inte så lätt.. Men jag MÅSTE hitta någon! Jag som hade planerat in en så bra dag med Lotta.. Jag vill sitta på en uteservering idag, i det fina vädret!
.
Men nu ska jag skuta klaga och försöka få i mig lite vatten så huvudvärken kanske skulle släppa :D See you later.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh fy tusan! Jag lider verkligen med dig... Krya på dig!

2011-04-15 @ 20:02:48
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: marie

Ja lider me dig Fanny, jag har själv spendera hela natten på vessan så..Magsjuka borde förbjudas! Hoppas du mår bättre idag :)

2011-04-16 @ 08:01:55
URL: http://marie.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0