28. Väder

Jahaja, nu känns det som att fantasin började ta slut. För visst är det så, när man inte har något annat att prata om så pratar man om vädret... Och det ska jag nu då alltså göra.
.
Som ni kanske vet så har jag under en månads tid jobbat 07.30-19.00 vissa dagar, och det tråkigaste med det är att man inte kan utnyttja det vackra vädret på något sätt. Man är tvungen att sitta inne :( Men jag får inte vara ledsen, jag kan ju i alla fall titta på det, och värmen får jag nog känna av på kontoret ändå! Och så brukar det ju ändå vara väldigt fint på kvällen när jag cyklar hem! Ett exempel är de här två bilderna som jag tog en kväll för några dagar sedan.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0