30. Valfri bild

Har ju faktiskt en dag kvar i fotoutmaningen! Bättre sent än aldrig :) Men jag tycker temat var tråkigt, att lägga upp en valfri bild är ju det jag gör varje dag, så hur ska man välja ut en som är speciell liksom... Men jag bläddraade lite i sommarens bilder och hittade två roliga bilder. Själv lägger jag inte upp några bilder på mig själv där jag försöker pluta med läpparna :) men de här tre herremännen vet sannerligen hur man gör! Ifall jag någon gång skulle behöva fråga om råd...
.
(och när jag säger tre så räknar jag ju såklart inte med Hagge till höger, för om jag vet inte riktigt vad han gör :) )



Kommentarer
Postat av: Hanna

Läpp-plut i världsklass! Haha :)

2011-08-20 @ 08:33:29
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0