Den eviga toalettringskonflikten

Jag är säker på att alla vet vad jag syftar på, "varför kan inte killarna fälla ner toaringen efter att de varit på toaletten?"

Själv så bryr jag mig inte så mycket, varför gå och störa sig på en så enkel sak som att ringen är uppfälld, istället för att bara fälla ner den, gå därifrån och glömma bort det? Onödigt. Enda orsaken till att jag tycker att ringen kan vara nerfälld är för att det ser fräschare ut, men då ska också locket vara nerfällt och det gäller ju även för oss tjejer att fälla ner det. (vilket jag ändå ofta glömmer bort :))

Men medans jag satt och surfade runt på internet här på jobbet så kom jag över den här artikeln --> Toasnusket gör dig sjuk
Lite vatten på kvarnen för alla er som försöker få er kille att fälla ner locket :D Och för alla andra också, om det nu stämmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0