I´m back!!!

Äntligen är jag tillbaka i civilisationen! Jag har inte haft tillgång till internet på hela resan, så därför har det varit så tyst här.. Men det är jättekul att se att det ändå har varit in lite folk och kikat varje dag :)
.
Jag har massor med bilder som jag skulle vilja visa, men jag måste nog sålla lite... Men för att kort sammanfatta min vecka i Danmark så kan jag säga regn... Det har regnat, och blåst, hur mycket som helst! Men trots dåliga regnkläder så är jag nu tillbaka fullt frisk och härdad inför hösten! Jag är nu hos Mormor och Morfar så jag tänker inte blogga så mycket nu, men en bild ska ni få se ändå!
.
En mycket blåsig dag... ca 15 m/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0