In the city

Hej hej från Helsingfors! Flög hit i morse och har nu installerat mig hos mormor och morfar. I morgon flyger jag vidare till Danmark på fältkurs i biologi. Vi kommer att vara borta till måndag den 15 med program från 08-21 nästan varje dag. Så förvänta er inget superbloggande under den tiden :)
.
Angående herbariet som jag skrev om i förra inlägget så är det såklart inte något som jag gör frivilligt, utan det är en uppgift som vi har i en biologikurs... Lite jobbigt...
.
Fick en superfin väldoftande ros av min älskling häromdagen ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, jag blev faktiskt nästan lite nervös över herbariet, men jag tänkte att "visst, fine, det kan väl säkert vara trevligt...?" haha ;D

2011-08-09 @ 16:50:08
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0