Måndag 29 augusti

Ja, som ni förstod av förra inlägget så lyckades jag glömma dataladdaren hemma... Inte det smartaste att glömma måste jag säga. Men jag ska få den skickad till mig så fort som möjligt så förhoppningsvis har jag datorn snart igen, det är lite jobbigt att vara utan när praktiken började idag :S

Men praktiken ja. Jag är i en 1-2:a, alltså ettor och tvåor blandade. Idag var ju bara första dagen så jag kan inte säga så mycket, men det kommer att bli kul! Nu ska jag gå och köpa en kalender så att jag kan hålla ordning och reda på mig själv :) Vi hörs igen när jag kommer i kontakt med en dator!

Kommentarer
Postat av: Bra recept - Västerbottenpaj

En kalender är inte dumt att ha, du kommer inte bli besviken!

2011-08-29 @ 14:08:02
URL: http://www.vasterbottenpaj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0