När tar veckan slut?

Redan igår trodde jag att det var lördag, och idag känns det inte annorlunda. Den här veckan har känts så himla lång, men jag är ändå rätt säker på att när den är slut så kommer det att kännas som om den just började.. Som vanligt...
.
Nåja, idag har jag såklart varit i skola på praktik. Trivs så bra med det så jag har nog valt rätt yrke, även om jag tvivlat ungefär 100 gånger varje termin. Igår kväll fick jag dessutom vara med på ett föräldramöte. Det var väl inte så speciellt, men lärorikt. Det är viktigt sånt där med föräldrakontakt...
.
Idag har jag föresten sagt upp min lägenhet :) Ojoj! Men det gick bra, det är tydligen brist på små lägenheter i Vasa just nu så hyresvärden var inte alls orolig för att hon inte skulle få den uthyrd. Speciellt med tanke på att lägenheten ligger ca 50m från torget! Men det är i alla fall tänkt att jag flyttar ut den 9 oktober. Då är det bye bye Vasa....
.
En bild som jag hittade på www.xit.nu från i fredags

(Jag vet, den är pytteliten, men jag vet inte hur man får den större...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0