No sound

På jobbet har vi lite problem med ljudet på datorn; vi har nämligen inget ljud! Om man försöker sätta på ljudet så kräver den att man ska skriva in adminlösen, vilket endast vår datasnubbe har, och han är på semester :) Härligt va´!

Men ibland kollar jag på olika videor i alla fall, utan ljud. Idag t.ex. satt jag och läste Saras blogg. Har just hittat dit och medans jag inte har något viktigare för mig på jobbet så har jag suttit och läst gamla inlägg. Hittade ett inlägg med en musikvideo med Jennifer Lopez, och det var lite lustigt att titta på den utan ljud :) Testa :)

Känslan försvinner ju totalt! (och en del ser ju bara för tokigt ut!)
Men det är så jag brukar göra när jag tittar på läskiga program på TV ensam och tycker det blir för skrämmande, stänga av ljudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0