Sliten

Är lite småsliten idag, kanske ni förstår det :) Kom hem 9.20, myste med Peter, packade upp lite stinkande kläder och for på massage. Skönt tänkte jag, men herre gud vad ont det gjorde!! Jag brukar vilja att massören tar i, men det här var hemskt! Och jag ska på söndag igen :S Jag är nog lite knäpp...

Direkt efter massagen for jag på jobb (känner mig extremt fräsh nu, inoljad och allt, hehe) och möttes av lite nya bokningssystem. Rutinerna fanns dock kvar, men blev snabbt störda av att flyget till Helsingfors blev en timme sent... När ska min otur ta slut????? Gärna nu, på pricken! Jag är dessutom hungrig för jag har inte hunnit äta annat än en stadig frukost vid 6 i morse (och någon liten frukt och en kall knackkorv, men det är så lite så det räknas inte riktigt....)

Jag kan lova att jag ser fram emot att sova i vår stora sköna säng inatt! Och ett mål mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0