Stuck in Helsinki

Om jag vore den som svor väldigt mycket så skulle ni få läsa de fulaste sakerna ni kan komma på. Men nu är jag inte det, utan jag är en superduperjättetrött resenär som har längtat ihjäl sig efter att få komma hem till Peters famn ikväll, men som nu är kvar i Helsingfors medan flyget susar längre och längre bort. Jag är så trött, ledsen och besviken så jag orkar inte med mer än att låta tårarna rinna.
.
Flyget blev alltså fullbokat och alla hade mycket bagage, vilket innebar att jag som personal snällt fick stanna kvar. Det svider. Och jag är bitter. Tyvärr finns det inget jag kan göra åt det, utan jag kan tacka min snälla moster som kommer och hämtar mig så att jag slipper sova på ett flygfält ännu en natt. Hon kommer nog snart så jag ska logga ut nu. Hälsningar från ett regningt Helsingfors.........................................................................
.
Kan man muntra upp det här inlägget med en vacker bild från platta Danmark?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy vad tråkigt. Jag lider med dig. Jag blev ensam kvar i New York sist vi åkte till Florida för att vi missade vår riktiga flight och resten var överbokat och bara Christofer slapp med, som tur var slapp jag ner med sista flyget sedan så jag blev i alla fall inte över natten. Men man blir ju så himla trött och besviken. Det känns så snopet liksom. Och så känner man sig liten och ensammast i världen en stund. Kram på dig!

2011-08-15 @ 22:07:46
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Amanda

gillar verkligen bilden!

2011-08-26 @ 19:39:22
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0