Vasa

Här sitter jag nu igen, i min lägenhet i Vasa. Har traskat till affären och köpt mig lite frukost tills i morgon och jag måste säga att det var väldigt dött här. Jag såg ett hånglande par, två killar i skjorta, kostymbyxor och ryggsäck och en kille med en låda öl i ena handen och 2 salladshuvuden i den andra handen :) Andra konstiga saker som händer i Vasa ikväll är att det smäller överallt lite hela tiden! Men jag tror att både det tomma och det smällande Vasa har att göra med att många är på sina stugor, eller villor som dom säger här, och har "Villa avslutning". Vad jag har förstått så är det fest med kanske lite brasor och fyrverkerier? Men själv sitter jag och tittar på Fångarna på Fortet. Ett legendariskt program som dock var mycket bättre förr!
.
Skärmdump från tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0