Word-problem

Som ni vet så glömde jag min dataladdare hemma i helgen när jag for upp till Vasa. Den är tack och lov på väg hit nu med ett supersnabbt (eller så inte) postflyg, och under tiden så fick jag låna en laddare från dom snälla killarna i Mac affären! Så nu fungerar min dator igen, halleluja! För jag kan lova er att den behövs när man ska planera 4 veckors praktik!!!!
.
Och en annan sak som behövs när man ska ha 4 veckor praktik är Word. Vilket jag har. Men mitt i mina superfina planering så slutar det fungera! Den påstår att den laddar, men vad? Och det går inte att göra något :( Buhuuu... Tänk om den förstör min fina planering? Why why why? Vad har jag gjort? Och vad ska jag göra åt det? Typiskt.
.
Så här ledsen är jag...


Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0



2011-08-31 @ 12:39:59
URL: http://semlanofc.blogg.se/
Postat av: Henni

Aaawh.. :/ Hoppas att det löser sig. FORT!

2011-08-31 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0