2011 års sista inlägg

Knappt 2 timmar kvar på det gamla året. Många verkar tycka att nyåret inte är någon speciell högtid, att det är alldeles överskattat. Men det tycker inte jag. Visst är oftast förväntningarna lite väl höga ibland, men jag tycker om nyår. Jag gillar tanken med att fira in det nya året i goda vänners lag :) Kom igen, vem gillar inte god mat, skumpa och framförallt nyårsraketer??? Jag älskar fyrverkerier! Det är på något sätt lite magiskt...
.
I kväll firar jag med familjen och kusinerna, middagen är äten och senare ska vi gå till stan och titta på jubileumsraketer. Efter det hoppas jag på ett krogbesök, så vi får se vad kvällen för med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0