Annandagen

I dag är det Annandagen, eller som den också heter, Staffansdagen. Som ni förstår så har Staffan namnsdag i dag, och det är ungefär också den enda namnsdagen vi brukar komma ihåg i min familj, så Grattis lillebror :) Kameran har legat bortglömd under julen så jag har inte mycket att visa er, men kanske jag kan ta lite bilder på några fina julklappar om ni vill! Fast inte just nu, ligger utslagen i soffan och önskar att klockan ska bli 21, då kommer Victorias Secret Fashion Show!! Wihooo!!! Sen ska jag hämta Jossas kille från båten (Jossa kommer med en senare båt så därför, hihi) och sen sova. Det ska bli skönt att få gå och sova igen! Det var en hård natt... Men oj så kul! Men nu ska jag nog ta och skala en apelsin till mig och hoppas att c-vitaminen skulle göra mig lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0