Försök sitta och skriva gradu dagen innan julafton

Jag kan säga er att det inte är lätt! Jag skulle mycket hellre fixa mina naglar inför dopparedan, titta på en film och mysa med glögg och pepparkakor. Och det sistnämnda ska jag visserligen göra i kväll då jag och min familj ska fira lite jul, vi kommer ju vara på tre olika ställen i morgon så vi firar i kväll istället. Men att skriva gradu... Det. Går. Bara. Inte.
.
Dessutom fick jag i går ett härligt mail från tjejen på Amzungo volontärresor som ordnar vår resa om att vi kommer att få vara i Moshi i alla fall! Vi ville det, men till en början så skulle vi vara tvungna att vara i Arusha, men nu blir det Moshi i alla fall! Så här nära Kilimanjaro är det:
Gissa om ni kommer att få se bilder på berget ungefär sjuttielva gånger under vår tid där! :)

Kommentarer
Postat av: lotta

super coolt! :D

2011-12-23 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0