Har vintern anlänt nu?

I går kom den första snön. Tänk att det tog så länge som till 5 december... Nu har den dock smält på nästan alla ställen, men isen på vattenpölarna är kvar så kanske det tänker bli vinter på riktigt nu!?! För min del får det gärna bli en ordentlig vinter för då känns det ännu bättre att åka till Afrika i mars!
.
Den här dagen inledde jag med ett zumba-pass. Det var länge sen sist, men fortfarande lika roligt! I morgon ska jag dock ta en vilodag, jag känner att min kropp behöver det... Men när det är så kul att träna! Något som inte är lika kul är gradun som jag nu ska försöka skriva en massa bra på. Wish me luck...
.
Bjuder på lite vinterbilder från förra året och önskar er en glad självständighetsdag!

Kommentarer
Postat av: Lina S

Fina bilder :))

2011-12-08 @ 17:56:07
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0